∞ Serendipity


lol at my attempt to be an "authentic" blogger ♡ ♥♡ ♥ Hello beautiful ~ I'm Doyin and this is my electronic diary =) My thoughts and daily ramblings... ** I can't follow on this blog** My main blog =)
Home /Bonjour ~/ Index

Since we had late practice today, we walked to Royal Farms lol but it took us like a whole hour to walk to and fro -___-

The struggles of not driving….

Anyway I was fully after one chicken tender and some fries lol was it even worth it?

2 days ago with 0 notes

I swear that some African parents don’t even try to understand the US fully, my mom really just asked if Alaska and Nebraska were the same place and we’ve been in this country for over a decade now -___-

4 days ago with 0 notes

0
Does anyone else have that one family member that brings stuff like this from Africa whenever they visit?

Does anyone else have that one family member that brings stuff like this from Africa whenever they visit?

0
I’m so conceited…I wish we had a bigger class 😃😃

I’m so conceited…I wish we had a bigger class 😃😃

0
Now spring never has to end

Now spring never has to end

I actually don’t mind being called a hot piece of chocolate every once in a while, like I know am, thanks for recognizing.

1 week ago with 3 notes

Girls out here trying to lose weight everywhere while I’m over here trying to be skinny-thick :(

1 week ago with 0 notes

1

I honestly left everything on a cliffhanger omg

0
Guys there was no “friend” lmfao I was so embarrassing back then!
MY grammar was just ugh shoot me…got hella views though ayyyyeee

Guys there was no “friend” lmfao I was so embarrassing back then!

MY grammar was just ugh shoot me…got hella views though ayyyyeee

Oh my goooodness!!

I just found my old Quizilla account!!!!!

Guys…I used to be a huge, I don’t even know!!

That post on here about it closing up on October 1st made me wonder…

I read some of my stuff from 2011 and lord have mercy my grammar was atrocious!!

Ahhh those were the days when I wanted to eff the heck out of Grimmjow lol wtf

2 weeks ago with 0 notes

I’m considering getting a weave from Aliexpress since a sista is not going to have money come college application fees but I’m really spending time researching different vendors based off of Youtube video reviews.

It seems that whenever I find a somewhat decent vendor, someone else has found an issue with the vendor…

The last thing I want is lice/nits in the hair so I don’t mind doing a little extra research ya feel?

Ugh I want the perfect “virgin” wavy/curly weave that you can easily straighten or curl with flexi rods, is that so much to ask for?

I want to be a success story lol not a casualty to the uncertainties of the Chinese market.

2 weeks ago with 1 note

0
I don’t couldn’t find where the original source of this image was from so I can’t give proper credit, forgive me!
buuuut the cold weather is coming, I’m looking for protective styles, and lord knows that I need whatever it is she has in her head!! Yes I am getting all kinds of life from her hair right now!!
Is it Peruvian, is it Malaysian, is it Brazilian? I’m not really an expert when it comes to this x(

I don’t couldn’t find where the original source of this image was from so I can’t give proper credit, forgive me!

buuuut the cold weather is coming, I’m looking for protective styles, and lord knows that I need whatever it is she has in her head!! Yes I am getting all kinds of life from her hair right now!!

Is it Peruvian, is it Malaysian, is it Brazilian? I’m not really an expert when it comes to this x(

This car legit just honked at this other car .5 seconds after the light turned green -__-

The other driver was elderly and that really pissed me off, can people seriously not wait more than 2 seconds after traffic lights??

At least give our elders a chance deg

2 weeks ago with 0 notes

My mindset has changed for a while on everything honestly but I really don’t like reblogging gifs of the towers falling and I get even more annoyed when people post stuff like “IF YOU DON’T REBLOG THIS…” or “WHAT IS WRONG WITH YOU…” on them….like just stop, first of all those gifs show the exact moments that the people in the planes died, and the exact moment those on the floors of direct impact died, so stfu if someone doesn”t want it on their blog on that day.

I’ve seen the planes crashing enough and I get the message, I don’t need to see that distressing image anymore…I’m not saying that we shouldn’t remember it. of course we should, but don’t force others to view the same painful scenes over and over again…it doesn’t make you a better or worse person.

I don’t mind if my followers reblog stuff like that but please don’t be the one to add those stupid comments under the images, thanks.

2 weeks ago with 0 notes

I’m just now realizing that boys stopped being nice to me/having crushes on me after middle school even though those were rough times for me appearance wise lmao wtf…

2 weeks ago with 0 notes

Adventure Time - BMO